Gastenboek
243 berichten.
Vandaag mijn auto laten poetsen. Ik herkende hem bijna niet meer toen ik hem weer ging halen. Helemaal super. Top service. Helemaal blij met het resultaat. Echt een aanrader.!
Jeep Wrangler 1999, Seat Leon ST 2018 and Volkswagen Transporter T6 2016
Brought several cars to Frans and his team in recent months, Frans and his people handle the cars better than the average owner himself. You can tell from everything that they are passionate about the cars and that they are chasing the best end result. Give them their time and you will get cars back that can go straight into the showroom and of which it would actually be a shame to drive them again!!
Especially for the old-timer fans among us, the Uitblinker is highly recommended, Frans is thinking along and makes the entire car really like new again! The paint of the Jeep Wrangler had become dull, in addition, the car had become heavily polluted due to the various meadows, dikes, forests and beaches it had defied in recent years, when I found the car again it was shining like new! ! The paint seal is also highly recommended to prevent future contamination and to ensure that the result of the work is preserved for a long period of time!
The engine compartment was also cleaned so wonderfully, a pleasure for the eye for every car enthusiast to find his car like this and well worth the money!
The next project, the Mercedes-Benz 500 SE W126 1982, can hardly wait to be properly taken care of by Frans and his team! 😃
Sincerely,
Gill
Aan het begin van dit jaar heb ik een supermooie rode SEAT Leon gekocht. Deze zou gepoetst worden door "een professionele poetser". De auto zag er bij aflevering keurig uit echter na een week werd duidelijk dat de auto alles behalve professioneel gepoetst was. De sporen van de poetstol werden zichtbaar. Kortom, één grote ergernis. Na een aantal poetspogingen van mijzelf ben ik uiteindelijke doorgereden naar "de uitblinker". De eerste woorden van Frans en zijn team waren "wij gaan jou weer blij maken". En dat is zeker gelukt! Zelfs de koplampen (die in mijn ogen ligt verweerd waren) zien er weer super uit. Hij is zelfs roder dan rood :-). De ruimte waar de auto's gepoetst worden oogt misschien wat rommelig maar de kwaliteit die men levert is echt top! Rommelig? Gewoon geen tijd om op te ruimen, zo druk dat Frans en zijn team het hebben. Dit team staat voor kwaliteit, hard werken en eerlijkheid. En daarbij komt dat Frans ook zeker van een babbeltje houdt. Een plek waar het dus ook gewoon gezellig vertoeven is.
Mijn auto is na deze poetsbeurt zo opgeknapt!! Mijn stoffen dak is weer vrij van groene aanslag. Mijn leren bekleding weer helemaal opgefrist.... Ik ben helemaal blij met mijn blinkende auto. Super bedankt Frans en Ilse
Toppers!
Als je net voor jezelf begint moet je roeien met de riemen die je hebt. Is ook niet erg, want ik heb er veel van geleerd. Zeker in deze rare tijd met alle maatregelen. Iets waar heel veel (startende) ondernemers mee te dealen hebben. Ik ben met mijn HUS nog niet in de mogelijkheid om een jongere 'knappe' bus aan te schaffen.
Frans had mij een 'nieuwe bus' beloofd. Ik was sceptisch omdat de bus al 10 jaar ous is en de lak behoorlijk dof en mat. Bij het ophalen van de bus wist ik echt niet wat ik zag. Wat is het een plaatje van een bus geworden ♡.
Okay ik had een paar foto's gezien, maar dat is altijd net anders. Ik ben er echt van ondersteboven en onder de indruk!
Door een kennis werd ik gewezen op de krasjes en dofheid van mijn lak. Zelf stoorde ik me al langer aan het interieur omdat ik mijn Cayenne als een vrachtwagen gebruik.
Hij stuurde mij door naar ‘de Uitblinker’ in Waalwijk, en gaf me de gegevens van eigenaar Frank. Vorige week reed ik daar langs om een afspraak in te plannen maar ook om even te kijken wat voor bedrijf het was. Nou, nou....ik werd zelf helemaal enthousiast hoe Frank vuur in zijn ogen kreeg toen hij mij aan het uitleggen was wat ze allemaal zouden doen met mijn auto. Exterieur, Interieur, wassen, poetsen, siliconen vrij, een hele hoop termen. Afgelopen dinsdag mijn auto afgegeven en ik kreeg zelfs een leenauto mee. Diezelfde avond kon ik mijn auto weer ophalen. En Frank had geen woord te veel gezegd en beloofd. Eerlijk is eerlijk: mijn autor was zelfs bij oplevering niet zo mooi en netjes als afgelopen dinsdag. Bijna zonde om mee te gaan rijden. Dus kwalitatief echt hoogstaand werk. Maar los van de kwaliteit; wat een enthousiast team met mensen. Ik raad iedereen aan, die van zijn auto houdt, deze kleine investering te doen. Je auto is weer als nieuw!
Sta je bij de Mac in Waalwijk gaat de deur van mijn auto deur niet meer dicht ik loop om de hoek en kom bij autopoetsbedrijf de uitblinker werd supper vriendelijk en aardig ontvangen mijn probleem hadden ze gratis opgelost .bedankt voor de vriendelijke hulp mag Carla van gulik
Mijn auto laten poetsen door Frans. Had een aantal krassen en lelijke plekjes en motorkap was ergens anders slecht gepoetst. De Uitblinker heeft dit weer helemaal netjes gemaakt. Helemaal tevreden👍🏽
Gewoon in een woord TOP bedrijf.
laatst gebeld of ze mij konden helpen met een auto waar mijn hond tegen was gaan staan en krassen had achtergelaten.
kon gelijk langs komen om te laten beoordelen.
mijn eigen auto heb ik daar een paar jaar geleden al het complete programma laten doen en was super te vrede.
daar aangekomen, ze waren op dat moment met drie wagens bezig die het complete reinig en polijst programma hadden, gaven ze aan dat ze die paar kleine krassen er wel gelijk uit zouden halen ondanks dat ze het nu heel erg druk hadden want hij herkende mij en dat ik daar al eerder was geweest.
Super dat hij jaren later wist dat ik daar was geweest en dan ook nog gelijk mij uit de brand helpen voor een in mijn ogen zeer schappelijk bedrag.
kortom, een uurtje later stond ik met een auto zonder krassen weer buiten en was ik en de eigenaar van de auto weer helemaal blij.
Frans en Ilse bedankt voor deze TOP service.
Al jaren brengen we onze prive- en zakelijke auto's naar de Uitblinker. Altijd naar tevredenheid. Zeer mooi poetswerk. Zeker voor het specialistische werk moet je hier zijn!
Erg vriendelijk en netjes geholpen al 2 keer mijn auto laten poetsen. En het eind resultaat was erg netjes voor langer duur. Ook als je wat nodig hebt om zelf je auto netjes te houden krijg je spulletjes mee om dat tedoen. Top service
Onze auto werd al een tijdje na het wassen dof en eerlijk gezegd besteden we er nooit zoveel aandacht aan. Totdat we in contact kwamen met Frans die met zijn enthousiasme over het poetsen wist te motiveren om de auto eens langs te brengen. Wij waren super verrast toen wij onze auto zagen. Hij leek weer als nieuw. Alle gebruikers sporen van zowel buiten als binnenkant waren verdwenen. Telkens als we nu de auto instappen moeten we toch even aan de uitblinker denken, want wat blinken zij uit in hun vak!
Bij de aanschaf van onze tweede auto twijfelden we geen moment om die ook onder handen te laten nemen door Frans en zijn team!
Bedankt voor de fijne service en het gezellige babbeltje in de garage!
Ben netjes te woord gestaan door Frans
Bij ontvangst stonden ze gelijk voor me klaar
Auto weer Fresh en clean
Aan te raden, nette prijzen en super service
Tot de volgende keer Frans
Na mijn auto een poosje uitgeleend te hebben kreeg ik hem erg vies terug! Met name een erg vieze geur van binnen! Op aanraden van een vriend de auto naar Frans gebracht. Ze hadden vlug tijd en de auto was als nieuw toen ze er klaar mee waren! Heerlijk fris en glimmend!
Helaas ging er iets mis met de matten, ze waren kwijt maar dat werd supersnel opgelost! Er werd door Frans een originele set nieuwe matten besteld dus binnen een week was de auto weer compleet! Service staat hoog in het vaandel, echt een aanrader dit bedrijf.
Netjes gepoetst

