Gastenboek
243 berichten.
We zijn al een paar keer bij Frans en zijn team geweest en zij leveren ongelooflijk goed werk. Ze gaan heel grondig te werk en we krijgen de auto steeds heel erg schoon terug. De communicatie verloopt altijd goed, erg vriendelijke mensen! Tot de volgende keer.
Mijn BMW Z4 uit 2004 laten detailen door Frans en zijn team, en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat. De auto ziet er weer fantastisch uit, zowel van binnen als van buiten. De lak heeft opnieuw een diepe glans gekregen en alle details zijn met veel zorg aangepakt.
Wat vooral opviel was de professionele aanpak, duidelijke communicatie en passie voor het vak. Frans nam de tijd om uit te leggen wat er gedaan werd en deelde regelmatig foto’s van de voortgang. Het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen. Het is duidelijk dat kwaliteit en klanttevredenheid hier voorop staan.
Ik kan Frans en zijn team van harte aanbevelen aan iedereen die zijn auto weer in topconditie wil laten brengen. Mijn BMW Z4 oogt bijna alsof hij net uit de showroom komt!
Bedankt voor het geweldige werk! 👌🚗✨
Frans en zijn team hebben geweldig werk verricht , mijn auto was ernstig vervuild doordat ik met 2 grote honden bij weer en wind en regen het bos inging, hij is weer geheel schoon , zowel bekleding als het Dashboard
Ik heb een goede service ervaren en ben er erg blij en enorm tevreden mee
Beslist een aanrader
Perfect werk geleverd! Auto zag er weer als nieuw uit! Zeer tevreden over de perfecte service! Zeker een aanrader
Super goed werk heeft Frans en zijn team geleverd. De auto ziet er weer zoals nieuw uit heel erg tevreden mee! En de service is uitstekend!
Vanmorgen een ongelukje gehad waardoor de stoel grondig gereinigd moest worden. Via mijn zwager bij ‘de Uitblinkers’ terecht gekomen. Gebeld en ik kon direct terecht.
Vervolgens hebben ze mijn stoel grondig gereinigd en de geur weggekregen. Echt TOP service dat ik zo snel terecht kon en direct geholpen werd. ERG blij mee, en kom zeker terug voor een uitgebreide poetsbeurt! Vriendelijk personeel wat met je mee denkt, en werkt met een glimlach. Enorm tevreden!
Via de autodealer mijn auto bij Frans en zijn team laten poetsen, auto is weer showroom ready. Overtreft al mijn verwachtingen, van binnen en buiten en zelfs onder de motorkap glanzend schoongemaakt. Poetsbedrijf deuitblinker kan ik bij iedereen aanbevelen!!
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Vandaag mijn Mercedes uit 2016 onderhanden laten nemen door dit fantastische bedrijf.
Iedereen werkt hier met veel passie, alsof het hun eigen auto is.
Bij het ophalen stond hij daar, in 1 Woord,
WAAAAUW, wat een verschil, zelfs de kleine details!
Frans denkt mee en geeft advies!
De volgende auto gaat weer na de uitblinker!
Bedankt voor de top service.
Bedankt voor de goede en snelle service! Mijn bijrijdersstoel die helemaal onder vlekken zat is weer helemaal schoon. Super tevreden!
Dankjewel voor mijn Auto.. Ziet er zo schoon uit!
Toppie Frans, Ilse en Team van De Uitblinker… Tot een volgende keer! @)>~-x🔹🚗
Mijn auto laten poetsen bij de “uitblinker” het resultaat was geweldig! Met dank aan Frans en zijn team.
De BMW 2 Serie keek jaloers op de oprit naar mijn Cabriolet die al onder handen was genomen door "de Uitblinker".
Zojuist wederom zéér tevreden mijn wederom showroom waardige 225XE in ontvangst genomen.
Frans bedankt !
Mijn BMW E39 330 ci ziet er weer uit als 23 jaar geleden toen hij de showroom verliet 🤗.
Weer strak in zijn jas met een ( nu weer ) mooie zwarte kap.
Frans bedankt ….. voor het verassende resultaat 🙏
Ik bracht mijn MINI Cooper naar De Uitblinker en het resultaat overtrof echt al mijn verwachtingen. De auto glanst als nooit tevoren, tot in de kleinste hoekjes helemaal schoon en strak. Je ziet meteen dat hier met zorg en aandacht gewerkt is.
Frans doet zijn werk met zichtbaar plezier en passie. Hij neemt de tijd en heeft oog voor elk detail. Geen snelle poetsbeurt, maar echt vakwerk. Het is fijn om te merken dat iemand zo trots is op wat hij doet, en dat merk je in alles terug.
Ik kan De Uitblinker van harte aanbevelen aan iedereen die zijn auto een opknapbeurt gunt. De Uitblinker maakt zijn naam helemaal waar, mijn auto blinkt weer als nooit tevoren.
Hebben onze auto opel cascada
Woensdag avond gebracht en vrijdag avond opgehaald.wij zijn zeer tevreden en lak voel als baby huidje zo glad van het polijsten onze stoffen dak ziet er weer gelikt uit zeer aan teraden bij de uitblinker in waspik ook gastvrije mensen komen zeker terug
Vandaag is mijn auto gereinigd door het team van de Uitblinker. Er zaten nogal wat vlekken op van bitumen. Maar nu ziet de auto er weer als nieuw uit. Frans bedankt voor de goede en snelle service.
2 auto’s volledig laten reinigen binnen & buitenkant, wat een top werk en top service bij de uitblinker! Kom zeker nog vaker terug!!
Vandaag ben ik naar Frans en zijn team gegaan voor het verwijderen van een paar krasjes op een wielkast. In no time was dit keurig netjes verholpen. Bedankt voor de topservice!!!!!
Vijf sterren zijn eigenlijk te weinig!
Wat een topservice bij De Uitblinker! Mijn auto zag er na de poetsbeurt uit alsof hij net uit de showroom kwam. Elk hoekje, kiertje en detail was grondig aangepakt – van glanzende lak tot streeploze ramen en een interieur waar je bijna je schoenen voor zou uittrekken.
De medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en duidelijk trots op hun werk. Je merkt aan alles dat kwaliteit en klanttevredenheid hier voorop staan. Zelfs kleine krasjes waar ik me al tijden aan stoorde, zijn nauwelijks nog te zien.
Kortom: ik breng mijn auto hier voortaan standaard naartoe. Absolute aanrader voor iedereen die zijn auto weer wil laten stralen!

